image.png

در روزهای اخیر فرقه ضاله بهاییت از موساد یک دستورالعمل جدید نیز دریافت کرده که توسط بیت‌العدل در شبکه اطلاع‌رسانی فرقه پخش‌شده است.

سرویس سیاست مشرق- در میانه آشوب‌های بنزینی در آبان سال ۹۸ یک واقعه عجیب پرده از برخی حوادث امنیتی خاص برداشت، در روز ۲۵ آبان ماه پس‌ازآنکه گروهی از اراذل‌واوباش تهران با بستن اتوبان امام علی (ع) تلاش کردند برای ساعتی در شهر اختلال ایجاد کنند. هدف از این اقدام آن بود که با ایجاد ترافیک مصنوعی علاوه بر اینکه اتوبان قفل شود فشار عصبی نیز بالا رفته و حوادث شکل خشن‌تری به خود بگیرد.

اما این ماجرا تنها به همین خط عملیاتی گسترش آشوب منتهی نشد در ساعت ۹ صبح آن روز یک پژو مشکی با پلاک مخدوش در تقاطع اتوبان با خیابان پیروزی روی پل متوقف‌شده و سه مرد که صورت خود را به‌صورت کامل پوشانده بودند از خودرو پیاده شدند. دو نفر از آن‌ها با سلاح رو به خودروهای گرفتار در ترافیک ایستاده و شروع به تیراندازی به سمت آن‌ها کردند؛ حالا مشخص‌شده بود که خط دوم این عملیات در شهرآشوب آن روز کشته سازی است!

پژو مشکی پس از تیراندازی به‌سرعت محل حادثه را ترک کرد، ساعتی بعد بی‌بی‌سی فارسی در تیتری بزرگ نوشت که لباس شخصی‌ها رد اتوبان امام علی (ع) به سمت مردم شلیک کرده‌اند؛ کارشناس این شبکه فارسی‌زبان ضد ایرانی در تحلیل این ماجرا اعلام کرد که این کار توسط نیروهای نظامی انجام‌شده است.

ماجرای تیراندازی مشکوک در شرق تهران موردتوجه نهادهای امنیتی قرار گرفت، گزارش‌ها نشان می‌داد که شلیک از اسلحه‌های غیرسازمانی صورت گرفته و هدف آن راه انداختن کشتارگاه در خیابان پیروزی بوده است. در این گزارش به این موضوع اشاره‌شده بود که رد پای سرویس خارجی در ماجرا مشهود است.

پیام بیت العدل به فرقه ضاله بهاییت برای اشغال ایران! / رونمایی از یک هدف مشروع در عمق سرزمین‌های اشغالی + عکس

رد پای فرقه در کشتارهای روزانه

یک ماه پس‌ازاین ماجرا تحقیقات درباره آشوب‌های بنزینی شکل جالبی به خود گرفت، ازجمله حادثه تیراندازی در اتوبان امام علی (ع)، در رصدهای صورت گرفته از طریق دوربین‌های مداربسته رد خودروی پژوی ضاربان گرفته‌شده و به ویلایی در شمال شهر تهران رسید. نیروهای امنیتی با محاصره این ساختمان وارد آن شده و در بررسی‌ها علاوه بر کشف خودرو، چند اسلحه جنگی و تعدادی خمپاره‌زن و یک اتاق در این ویلا توجه همه را به خودش جلب کرد.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این ویلا متعلق به فردی در کشور آلمان بوده و او با دادن پول و تجهیز ویلا آن را در اختیار شبکه اوباش و نیز برخی ادمین‌های کانال‌های خبری قرار داده است. در این ویلا در اتاقی یک استودیو مجهز نیز کشف شد که در آن تصاویر تیراندازی به مردم مونتاژ شده و به رسانه‌های ضدانقلاب ارسال می‌شد؛ حتی فیلم دستکاری‌شده اتوبان امام علی (ع) نیز در این اتاق کشف شد.

تحلیل‌های فنی از صاحب این ویلا جالب‌توجه بود؛ این منزل اعیانی متعلق به یک عضو ارشد فرقه ضاله بهائیت بوده و هزینه‌های آن از جانب بیت العدل تأمین می‌شد. البته این بار اول نبود که این تشکیلات مخفی و به‌ظاهر غیرسیاسی در میان آشوب‌ها سر برآورده و در شبکه اغتشاشات نقش بازی کرده بود. در فتنه سال ۸۸ نیز بیت‌العدل در مرکز محفلی خود در تهران نیز به اعضایش دستور داده بود که وارد صف آشوب شده و علاوه بر تهیه ویدئو از صحنه‌های مختلف در نقاط کانونی لیدری هم بکنند.

حضور اعضای فرقه در میان بحران و آشوب یکی از مهم‌ترین دستوران بیت‌العدل به اعضا است، در یکی از نامه‌های محرمانه بیت العدل با عنوان «مسئله بهاییت چیست؟» آمده است که بهاییت تافته جدا بافته از اغتشاشات در ایران نبوده و باید هم‌سطح با سایر شبکه‌های موجود در ضدانقلاب خود را بالا بکشد، ازاین‌رو باید خطر کرد.

پیام بیت العدل به فرقه ضاله بهاییت برای اشغال ایران! / رونمایی از یک هدف مشروع در عمق سرزمین‌های اشغالی + عکس

این تحلیل بعدها در کنفرانس بهاییت مطرح و در نقشه راه ۲۵ ساله روی آن تأکید شده است. در این نقشه شوم فرقه ضاله جهان را به ۱۷ هزار نقطه تقسیم کرده و فرایند ورود بهاییان به هر نقطه (کلاسترها) توضیح داده‌شده بود. این کلاسترها بر اساس نماد رشد (میزان اقبال افراد به بهائیت) است. جالب‌توجه آنکه بیت العدل قول داده بود که امکانات و بودجه این مشارکت را در اختیار جامعه ضاله بهایی قرار خواهد داد!

یکی از مهم‌ترین دستورالعمل‌های این فرقه جهانی‌شدن است. ازاین‌رو بهاییان با استفاده از ابزار اینترنت و مدیریت شبکه‌های متعدد ماهواره‌ای، در پی تبلیغ و جذب عضو جدید و نیروهای تازه هستند. این تشکیلات زیرزمینی با صرف هزینه‌های سنگین سعی دارد اجتماعی شود؛ ازاین‌رو هر مدل آشوب و اغتشاشات را بستری برای رشد، نمو و تکثیر خود ارزیابی می‌کند.

پیام فنائیان از اعضای محفل بیت‌العدل در تهران درباره نقش این فرقه ضاله در اغتشاشات سال ۸۸ در اعترافات خود نوشته است:

در روز عاشورا به دستور بیت‌العدل با یک خودروی سواری به مرکز شهر آمده و قرار بود هر تکیه‌ای که امکان عملیات در آن بود را به آتش بکشیم، زیر کردن عزاداران با خودرو و کارد آجین کردن سینه‌زنان ازجمله دستوراتی بود که بیت العدل برای محفل فرستاده بود. ما از قبل اجازه حضور در فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی را از سوی بیت العدل نداشتیم. تا قبل از انتخابات مجلس شورای اسلامی، ولیکن طی بیانیه‌ای که از سوی بیت العدل صادر شد مجاز به ورود به فعالیت‌های انتخاباتی شدیم، بعد از انتخابات دستور جدید آمد که باید از فرصت آشوب‌ها برای پیشبرد اهداف فرقه استفاده کرد.

همچنین در اعترافات آرتین غضنفری، از دیگر بهاییان بازداشت‌شده در اغتشاشات سال ۸۸، درباره فرمان بیت العدل آمده است:

ما فکر می‌کردیم شرکت در انتخابات درست نیست، ولی در حدود دو سال قبل خادمین وقت، عنوان کردند که نامه‌ای از طرف بیت العدل آمده و گفته شرکت در انتخابات (زمان انتخابات مجلس بود) مانند سایر کشورها برای بهایی‌ها موردی ندارد و هرکس بخواهد می‌تواند در انتخابات شرکت کند؛ اگر پیام دو سال قبل درباره شرکت در انتخابات مجلس نبود، مطمئناً شرکت نمی‌کردم… پس از انتخابات نیز باز دستورالعمل جدیدی آمد که ویژه ایام محرم بود! از طریق sms که برای موبایل من آمد، نوشته‌شده بود که در روز عاشورا تجمعی قرار هست برگزار شود. بعضی خبرها هم که از طریق ماهواره پخش می‌شود و هر وقت جایی بودیم که در آنجا ماهواره داشتند، از آن طریق می‌شنیدیم... شب تاسوعا نیکا هویدایی برای شام ما را به منزلشان دعوت کرده بود... در آن شب ماهواره برنامه‌ای پخش می‌کرد در ارتباط با تجمع روز عاشورا و قسمت‌هایی از تجمعات قبلی را پخش می‌کرد و تماس تلفنی پخش می‌کرد که مردم زنگ می‌زدند و می‌گفتند که تجمع قرار است فردا برگزار شود.

البته شرارت‌های بهاییان در داخل ایران شواهدی بی‌شماری دارد. مهناز رئوفی عضو ارشد فرقه درباره رفتارهای ضد ایرانی بهاییان می‌نویسد:

به یاد دارم که وقتی خبر رحلت امام خمینی (ره) منتشر شد، بهایی‌ها خیلی خوشحال بودند. آن‌ها به یکدیگر تبریک می‌گفتند، چون امام را دشمن بزرگ خودشان می‌دانستند... این جمله را زنی گفته است که بعد از ۲۵ سال زندگی در میان بهاییان، مسلمان شد در نامه‌ای طولانی و تاریخی، ثابت کرد بهائیت فرقه‌ای تشکیلاتی و استعماری است و نه از آیین‌های مذهبی و هم او، همسرش را نیز با خود همراه نمود.

رئوفی در بخشی دیگر نوشته است:

در زمان جنگ هشت‌ساله تحمیل‌شده به ایران، بهایی‌های ساکن ایران اعلام کردند که مداخله در سیاست برای آن‌ها ممنوع است! آن‌ها آرزو داشتند ایران شکست بخورد و از این اتفاق خوشحال نیز می‌شدند؛ چراکه مواضع آمریکایی‌ها علیه ایران برایشان مهم و کارگشا بوده است، اما همان‌ها در سال ۱۳۸۸، وقتی فتنه رنگین در ایران پا گرفته بود، از طرف مقر بهائیت در اسرائیل دستور گرفتند که در سیاست مداخله کنند و با شرکت در تظاهرات و بر پا کردن معرکه، جو سیاسی کشور را به سمتی ببرند که آمریکایی‌ها می‌طلبیدند. او می‌گوید: بهاییان در سال ۱۳۸۸ مسلح شده بودند تا آتش به پاکن معرکه باشند.

مهناز رئوفی و همسرش پس‌ازاینکه مسلمان شدند، اجازه معاشرت با خویشاوندانشان از آن‌ها گرفته شد. به‌رغم ادعاها، این زن و شوهر از سوی بیت‌العدل (مقر بهاییان در اسرائیل)، طرد و بهاییان از هرگونه معاشرت و سلام و کلام با آن‌ها منع شدند؛ با این دستور کوتاه که اعلام می‌دارد؛ مشخصات کامل مطرودین مزبور هم بعداً ارسال می‌گردد. مقرر فرمایند مراتب را فوراً به عموم یاران الهی در آن سامان اعلام فرمایند. با رجاء تأیید!

فرقه بهائیت در بازه‌های زمانی مختلف در نقش عامل آشوب سازی در ایران فعال بوده و اغلب هدایت‌گر صحنه با دستور بیت‌العدل بوده است. این تشکیلات مخوف به‌صورت مستقیم توسط موساد تحلیل و اداره می‌شود، به عبارتی بیت‌العدل یکی از بازوهای اجرایی صهیونیست‌ها در منطقه به‌ویژه ایران است.

پیام بیت العدل به فرقه ضاله بهاییت برای اشغال ایران! / رونمایی از یک هدف مشروع در عمق سرزمین‌های اشغالی + عکس

پیام بیت العدل به فرقه ضاله بهاییت برای اشغال ایران! / رونمایی از یک هدف مشروع در عمق سرزمین‌های اشغالی + عکس

فرقه در خدمت جنایت!

فرقه ضاله بهائیت پیوندهای جدی با محافل صهیونیستی دارد، درواقع میان بهائیسم و صهیونیسم، پیوندی بدیهی وجود دارد که ازجمله نمودهای روشن این یگانگی، مقر و پایگاه اصلی بهائیت به نام «بیت‌العدل» است که در مرکز اسرائیل و رژیم صهیونیستی قرار دارد و همه برنامه‌ریزی‌های آن باهدف دشمنی با اسلام ناب محمدی (ص) تنظیم‌شده است، آنان از بدو استقرار در اسرائیل، با رژیم صهیونیستی رابطه‌ای گرم یافتند و دادوستدهای سیاسی فراوانی را به انجام رساندند.

ماکسول یکی از رهبران بهایی می‌گوید:

«من ترجیح می‌دهم که جوان‌ترین ادیان (بهائیت)، از تازه‌ترین کشورهای جهان (اسرائیل) نشو و نما نماید...» به‌این‌ترتیب، مرکز فعالیت این فرقه تشکیلاتی در دل جهان اسلام و در میان سرزمین‌های اشغالی آسیای غربی قرارگرفته است.

البته صهیونیست‌ها می‌دانستند بین مسلمانان شیعه نمی‌توانند به‌راحتی نفوذ کنند و موجب تفرقه شوند، از همین رو درصدد تشکیل فرقه‌هایی ازجمله بهائیت برآمدند. سال ۱۹۰۹ صهیونیست‌ها برای معرفی بهائیت به‌عنوان دینی جدید و به‌روز، توسط «هیبولت و رینوس» یهودی کتابی به نام «تاریخ و ارزش‌های اجتماعی بهائیت» منتشر کرده و از این طریق پیشوایان مذهبی یهود برای مبعث پیامبر «فارسی» فتوا دادند و به تبلیغ برای او پرداختند و قرن نوزدهم را تاریخی برای ظهور او و پاک کردن شهر «قدس» از مسلمانان تعیین کردند.

پیام بیت العدل به فرقه ضاله بهاییت برای اشغال ایران! / رونمایی از یک هدف مشروع در عمق سرزمین‌های اشغالی + عکس

حسین‌علی نوری (بهاء) سرکرده تشکیلات بهایی، پایه‌گذار بیت‌العدل است که آن را قوه تشریعیه امر بهایی قرارداد. بعد از مرگ بهاء، عباس افندی ساختاری به آن داد و در زمان شوقی افندی یعنی در سال ۱۹۶۳ این ساختار تشکیل و روی خون کودکان وزنان و مردان مظلوم فلسطینی تأسیس شد.

بیت‌العدل روی کوه کرمل واقع در شهرعکا از توابع منطقه حیفا در فلسطین اشغالی واقع است که تا پیش از اشغال توسط رژیم غاصب اسرائیل، روستایی بود به نام إقرِت بر فراز تپه‌ای با شیب تند در چند کیلومتری مرز لبنان که از شرق به ناحیه‌ای ناهموار و از غرب به مسیل وادی البصه که به سمت دریا کشیده شده مشرف بود.

در دائره‌المعارف روستاهای اشغال‌شده توسط رژیم صهیونیستی نوشته ولید الخالدی و ترجمه امیرحسین بابالار و انتشارات حامیان آزادی قدس آمده است: پیشینه اقرت به دوره کنعانیان بازمی‌گردد.

پیام بیت العدل به فرقه ضاله بهاییت برای اشغال ایران! / رونمایی از یک هدف مشروع در عمق سرزمین‌های اشغالی + عکس

رونمایی از آخرین دستورالعمل بیت‌العدل به فرقه

نکته جالب‌توجه دیگر آن است که ساختار ژله‌ای و رویکرد سلبی از سوی فرقه باعث شده تا فرقه ضاله بهائیت بتواند در برخی حوادث ضرب روی خود را کاهش داده و به حیات میکروبی داشته باشد، این ویژگی را بیت‌العدل از صهیونیست‌ها آموزش‌دیده است، این پیوند باعث شده است تا طرفین به یکدیگر سرویس‌های ویژه نیز بدهند، از سویی صهیونیست‌ها حمایت مالی و لجستیکی فرقه را بر دوش کشیده و در سوی دیگر فرقه برای رزیم صهیونیستی کاربرد میدانی داشته باشد.

ازجمله پس از عملیات طوفان الاقصی و ضربه مهندسی‌شده به صهیونیست‌ها رفتارهای فرقه ضاله بهائیت تابعی از دستوراتی است که بیت‌العدل از موساد گرفته است.

طبق گزارشات در حال حاضر به دلیل فرسایش شدید ارتش رژیم صهیونیستی تعداد قابل‌توجهی از اعضای فرقه مجبور هستند در خدمت صهیونیست‌ها درآمده و در عملیات‌های متعدد نظامی باهدف کشتار زنان و کودکان شرکت کنند، همین مسئله باعث شده است که میزان نارضایتی بهاییان از بیت‌العدل بالا برود.

در روزهای اخیر فرقه ضاله بهاییت از موساد یک دستورالعمل جدید نیز دریافت کرده است که توسط بیت‌العدل در شبکه اطلاع‌رسانی فرقه پخش‌شده است، در این پیام آمده است که بیت العدل حامی رژیم اسرائیل در حمله به ایران بوده و اعضای فرقه باید خودشان را برای عملیات آماده کنند، این آمادگی در سطح یگانی، اطلاعاتی (ستون پنجم) و رسانه‌ای خواهد بود.

پیام بیت العدل به فرقه ضاله بهاییت برای اشغال ایران! / رونمایی از یک هدف مشروع در عمق سرزمین‌های اشغالی + عکس

این پیام به‌صورت محرمانه میان سر شبکه‌ها پخش‌شده و از آن‌ها خواسته‌شده اعضا را برای اجرای این عملیات آماده کنند، این دستور از سوی بیت‌العدل نشان می‌دهد که فاز این تشکیلات مخوف عوض‌شده از سطح حمایت لجستیکی با زاویه محدود میدانی به سمت اقدامات رزمی عوض‌شده است، درواقع فرقه‌ای که رهبران آن ادعا می‌کردند که کار سیاسی نخواهند کرد امروز از زیر سایه بیرون آمده و آماده بازی در نقش سرباز پیاده برای صهیونیست‌ها است.

واژه «ارض موعود» که صهیونیست‌ها برای فلسطین به کار می‌بردند و چه اصطلاح «مهد امرالله» که بهایی‌ها برای ایران به کار می‌برند، همه نشان از چشم‌داشت این دو، به فلسطین و ایران دارد.

حضرت امام خمینی (ره) با اعلام‌خطر از نفوذ صهیونیست‌ها می‌فرمایند:

آقایان باید توجه فرمایند که بسیاری از پست‌های حساس به دست این فرقه است که حقیقتاً عمال اسرائیل هستند. خطر اسرائیل برای اسلام و ایران بسیار نزدیک است. پیمان با اسرائیل در مقابل دول اسلامی یا بسته‌شده یا می‌شود. علمای اعلام و خطبای محترم، سایر طبقات را آگاه فرمایند که در موقعش بتوانیم جلوگیری کنیم.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از اخباری که درباره عادی‌سازی تجاوز نظامی صهیونیست‌ها به ایران در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود محصول واحد رسانه‌ای بیت‌العدل است، این اتاق جنگ روانی در لندن مستقر است، همچنین واحد جاسوسی بیت‌العدل نیز باهدف جمع‌آوری اطلاعات از داخل ایران فعال‌شده است.

پیام بیت العدل به فرقه ضاله بهاییت برای اشغال ایران! / رونمایی از یک هدف مشروع در عمق سرزمین‌های اشغالی + عکس
تصویر هوایی از مرکز جهانی فرقه ضاله بهاییت در عکا

تمامی اقدامات این فرقه ضاله این روزها در رصد کامل سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه قرار دارد و ضربه به عمق این تشکیلات دریکی از استان‌های شمال کشور مقدمه برچیدن کامل فرقه خواهد بود.

https://cdn.mashreghnews.ir/d/2024/10/15/4/4264682.jpg?ts=1728976797000

همزمان با ضربه به سرشاخه‌های بهائیت در کشور، مقر اصلی این فرقه ضاله در عکا که به عنوان مرکز فرماندهی و بازوی اطلاعاتی رژیم فعال است، حالا به فهرست اهداف مشروع جمهوری اسلامی اضافه شده است تا در صورت علاقه رژیم صهیونیستی به آزمودن اراده ایران، باغ زیبای عکا به زمین سوخته تبدیل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 32
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    11 0
    تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان کنید
  • Jack PH ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    3 1
    تو سرزمین ایران ما به تمام ادیان احترام میگزاریم .ولی هر کس به ایران خیانت کنه نابودش میکنیم .تو ایران جایی برای خائن و وطن فروش نیست .ما هر اختلافی داریم بین خودمون ایرانی هاست ولی اگه کسی به ایران ما نگاه چپ بکنه گردنشو خورد میکنیم .حالا بفرما .جاوید ایران
  • پدرام IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    8 0
    سلام از سفارت آلمان و نهادهای فرهنگی که پشتیبانی میکنن باید سوال بشه
  • Jack PH ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    8 1
    لعنت پروردگار به تمام وطن فروشا .خائنین. بد خواهان ایران زمین . در آتش دوزخ بسوزید و اربابای خبیثتون انگلیس و اسرائیل را هم با خودتون ببرید تو جهنم .سفر خوش بی شرفها.جاوید ایران
  • هادی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    9 0
    گزارش عالی به امید برچیده شدن هرچه زودتر این فرقه متعفن و نجس از سطح عالم "والله متمّ نوره و لو کره الکافرون"
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    10 0
    انگلستان یهودی الاصل متخصص فرقه سازیه ، وهابیت را برای تخریب اهل سنت و بهائیت را برای تخریب شیعه ساخته
  • US ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    8 0
    جلوی این اوباش ضاله رو با قدرت بگیرید،
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    0 8
    شما باید بتوانید سامانه تاد و جنگده f35 بسازید انطور امنیتتان بیشتر می شود
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    8 0
    مرگ بر رژیم صگیونیستی
  • حبیب بن مظاهر IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    7 0
    سلام،دین اسلام پیروز است.
  • GB ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    2 0
    خیلی کثیف هستند مخصوصا اینایی که توی اروپا زندگی میکنند من باهاشون سر و کار داشتم مثل اربابشون صهیونیزم هستند نگاه به مظلوم نمایشون توی ایران نکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس